zondag 13 december 2009

award gekregen kreativ blogger


ik heb deze award van ingrid gekregen,bedankt ingrid !http://ingridskaartenhuis.blogspot.com/
en bij deze mag ik 7 dingen over mezelf vertellen;
1. ik ben 6,5 jaar getrouwd met marco.
2. samen zjn wij de trotse ouders van dochter nancy van 4 jaar en zoon mike van 2 jaar.
3. op het moment ben ik besmet met het scrap-virus
4. doosjes maken is helemaal mijn ding gewoon of in vintage stijl
5. sinds kort maak ik workshoppakketjes voor de webwinkel van www.cutestampsandcards.nl
6. andere hobby's zijn;naar de sauna gaan en leuke dingen doen met mijn man en de kids
7. en natuurlijk ben ik gek op hobby-shoppen!!!
verder geef ik deze award door aan al mijn blog bezoekers met een eigen blog:-)

2 opmerkingen:

*Ellen* zei

gefeliciteerd met al die leuke awards

Ilonka zei

hoi Miranda ook met deze award. Gefeliciteerd!

groetjes Ilonka