zaterdag 2 januari 2010

ik geef maandag 4 januari om 19.30 een sol op de club van tiets

maandagavond om half 8 is het zover,dan mag ik op de club van tiets http://kaarten-maken-met-tiets.clubs.nl/ het spits afbijten wat betreft de sol 's.

Deze avond mag ik de sol gaan geven en het wordt geen gewone sol !!(scrap-online)
wat we wel gaan doen blijft tot in de loop van de dag nog even een verassing!
zijn jullie lid op de club van tiets,doe dan gezellig mee en houdt het solforum goed in de gaten voor de maten,welke ik deze dag bekend ga maken!

voor degen die niet weten wat een sol is.normaal gesproken maken we een kaart,de maten worden vooraf bekend gemaakt in het forum.iedereen zorgt dat hij deze maten verschillend designpapier klaar heeft liggen,evenals een ingekleurd afdrukje.
vanaf half acht krijg je om de 5 minuten een aanwijzing en die voer je dan uit.
aan het eind heeft iedereen een kaart gemaakt met dezelfde maten maar met ander papier en dat is erg leuk om te zien wat iedereen er dan van maakt en hoe verschillend dit dan eigenlijk wordt!

groeten miranda

1 opmerking:

Tiets zei

Ik wens je succes met de sol hoor en veel plezier..ik ben heeeeel benieuwd!
Liefs Tiets