donderdag 25 maart 2010

deze stempel winnen??!!!


wil je kans maken op deze stempel van stampavia Gillian Robberts picking cherries?!
doe dan maandag 29 maart mee met de sol op de club van tiets!
maandag ga ik de sol verzorgen en uit alle op de club geplaatste creatie 's maken kans op deze prachtige stempel aangeboden door www.cutestampsandcards.nl
Bedankt hiervoor gert-jan en jacqueline!!!!
en denken jullie nog even aan de candy!!!vanavond of morgen ga ik er een winnaar uitplukken:-)
groetjes miranda

6 opmerkingen:

Hetty zei

Oh wat een leuke stempel ik hoop echt wel weer mee te doen

gr hetty

Stephanie zei

Wat een ontzettend leuke stempel! Maarre, misschien een rare vraag maar wat is een sol?

Scrap@Home by Miranda Bouhof zei

en sol is een scrap-online je krijgt van te voren door wat je moet klaar leggen en in welke maten en als we de sol echt doen krijg je om de 5 minuten een aanwijzing met wat je moet doen en daaruit ontstaat een kaart of project.
zo krijg je allemaal het zelfde maar allemaal met ander papier en versiersels en dan wordt het toch nog heel verschillend
groetjes miranda

Bianca zei

Wat een geweldig leuke stempel.
Ik hoop maandag mee te doen, maar dat had ik al tegen je gezegd.
Groetjes,
Bianca

En wat ontzettend lief dat Cute Stamps en Cards weer een prijs ter beschikking stelt.

Andrea zei

Hallo Miranda,

Wat maak jij leuke dingen zeg. Ik ben meteen maar volger geworden. En ja, ik ga meedoen maandag. Zometeen ff papier etc. uitzoeken en dan ben ik er al klaar voor, voor maandag.

Fijn weekend toegewenst.

Groetjes,
Andrea

Crealett zei

Hoi hoe kan ik meedoen en wat is de sol? Waar moet ik zijn?