donderdag 18 september 2014

Vintage box met tekstlabels

Hallo bloglezers,

Zoals jullie weten ben ik dol op de vintage style, dus lang hoefde ik er niet over na te denken toen ik deze box en gave artikelen  van Graphic 45 zag.
Ik heb er een doosje van gemaakt met labels erin met van die mooie teksten die je tegenwoordig wel vaker  overal ziet verschijnen.
Leuk om bijvoorbeeld aan een vriendin te geven.


De volgende producten van craftliners heb ik hiervoor gebruikt:
Graphic 45 ATC box 4500845
Graphic 45 artist trading tags kraft 4500847
Graphic 45 ornate keys 4500545
Graphic 45 ornate metal key holes 4500546
My favorite things die-namics rustic hearts MFT-264
Tattered lace doily ACD080


Werkwijze:
De box ga je bepakken met designpapier. Daarna ga je hem versieren met kantjes, vintageplaatje, bloemen, stansen afkomstig van craftliners en natuurlijk die gave sleutel en slot van graphic 45. 


De labels zijn van kraft en al voorzien van een ring. Door dit ringetje haal je je lint en kant, waarna je het vast knoopt.
Beplak met designpapier en een tekstje.
Deze tekstjes kun je heel makkelijk zelf in word typen en uitprinten.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en hopelijk zie ik jullie reacties tegemoet.



Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Gaaf doosje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Plony zei

Geweldiggggggggg!!!!!!!Wat heb je dat weer super gedaan, ik houd hier enorm van.We hebben DT-leden nodig bij WLVC.......misschien ga je eens op het blog neuzen wat er allemaal wordt gevraagd...en gedaan.....????? We moeten tenslotte wél wat te kiezen hebben hahahaha....zomaar een tip hoor, voel je niet verplicht om te gaan kijken.
Liefs van Plony

Corrie zei

Prachtig Miranda
Ik denk dat je een gokje moet wagen om Dt er te worden bij WLVC, je maakt prachtige creaties, daar is dit doosje er ook weer één van.
Lieve groetjes,Corrie

Liesbeth zei

Supermooi gemaakt Miranda, ben gelijk maar eens volger geworden, zag dat ik dat nog niet was.
groetjes Liesbeth