zaterdag 22 november 2014

KERSTKLOKKEN EN DEMO

Hallo allemaal,
de kerst komt steeds dichter bij , dus is het leuk om je huis straks te  kunnen pimpen met leuke
zelf gemaakte decoraties.
Deze keer laat ik jullie de kerstklokken van let's get bizzee zien.


Ik heb voor deze creatie 2 klokken gebruikt.
Deze heb ik beiden beplakt met designpapier, de klepels met zilver glitter papier en daarna de randjes  be-inkt. De klokken heb ik schuin over elkaar vast geplakt,maar wel zo ,zodat de open cirkels aan de bovenkant precies op elkaar vallen.
Hier heb ik een stukje kant doorgehaald om hem op te kunnen hangen.
Daarna heb ik de klokken versierd. 

Zaterdag 29 november mag ik een demo voor let's get bizzee en craftemotions geven bij de nieuw geopende hobbyshop Veldmaat in Haaksbergen
 hopelijk zie ik jullie daar!

Groetjes Miranda



3 opmerkingen:

Marjanne zei

Mooi!!! heel feestelijk

Unknown zei

Prachtige kerstklokken heb je gemaakt. Heel feestelijk!!!

groetjes, Joke

Anneke zei

wow, schitterend Miranda
ik ben er weg van.
groetjes van Anneke