maandag 24 augustus 2015

YEAH .....Ik ben het nieuwe Noormeisje

Hallo Allemaal,

dolblij en natuurlijk super trots mag ik jullie vertellen dat ik het nieuwe Noormeisje ben, vanaf nu mag ik gaan designen voor Noor design!

Als je op het Noor design blog een reactie achter laat onder het bericht dat ik Noor meisje ben geworden, maak je kans op een  VERRASSINGS CANDY



Om te beginnen wil ik jullie graag deze kaart laten zien vol Noortjes!
Zelf ben ik echt gek op thee, dus deze collectie was echt voor mij gegoten.
 Als je de kaart opent, komt dit leuke "letter"bakje te voorschijn.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




2 opmerkingen:

ayten mallo zei

Gefeliciteerd Miranda! Je maakt ook zulke mooie creaties! Helemaal leuk! Veel plezier binnen dat geweldige team!

Marjanne zei

Gefeliciteerd, en wat een mooie kaart!