woensdag 30 september 2015

Falling leaves

Hallo allemaal,
Van de week weer heerlijk wezen wandelen in het bos hier op de veluwe, zo mooi al die herfst kleuren, soms kom je ook 1 of meerdere reeen tegen,dat gaf me de inspiratie tot dit kaartje.
De randen heb ik gestanst uit bruin cardstock, daarna heb ik het oranje cardstock opgeplakt,hierover heen het mooie herfst papier van Craft Emotions autumn-woods. De blaadjes en pompoenen heb ik uitgeknipt, deze zitten ook in het designpapier blok. Zo leuk om ook op je kaart te verwerken! Het plaatje van de herten heb ik op 1 van mijn favorieten mallen geplakt, zo mooi sierlijk en handig voor rechthoekige plaatjes.Uit bruin papier heb ik de hertjes gestanst en voor het plaatje geplakt met 3d tape, zodat ze iets naar voren komen en je dus een 3d effect krijgt.
Als je de kaart opent zie je de tekst "autumn falling leaves " te voorschijn komen, eerst heb ik de bladeren gestempeld met de bijpassende stempelset van Craft Emotions. Daarna heb ik de letters gestempeld met bruine memento inkt. De paddenstoel en het egeltje heb ik uitgeknipt uit het designpapier blok en opgeplakt.






Geen opmerkingen: