woensdag 25 november 2015

Beterschap

Hallo allemaal,

een beterschaps kaart word altijd  extra gewaardeerd, het is altijd handig om er  1 of meerderen  op voorraad te hebben.



Ik heb de kaart gesneden uit blauw cardstock en er mooie randjes langs gemaakt met deze mooie randstans. Het designpapier heb ik met een tool van Tim holz bewerkt en be-inkt met distress inkt vintage photo voor een echte vintage look. De ronde  Noor mal heb ik in creme kleur uitgestanst,op blauw cardstock geplakt,uitgeknipt zodat er een klein blauw randje langs de mal blijft zitten. Achter de mal heb ik een beterschapsplaatje geplakt. De tekst heb ik op een banner gestempeld, deze met een schaar opgebold en alleen aan de uiteinden de banner vast geplakt,zodat deze iets bol op je kaart zit. verder heb ik hem versierd met wat bloemetjes en de hartjes van een laser art vel van dutch doobadoo.

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren,
groetjes




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi in dat zachtblauw!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Petras Bastelschätze zei

Eine wunderschöne Genesungskarte mit vielen tollen Details.
LG Petra

Margo zei

Wat een prachitge beterschapskaart ! Heel lief plaatje !
Groetjes
Margo

corryskaart zei

een bjoetie van een kaart hier word de zieke zeker wat beter van!
groetjes corry