dinsdag 12 april 2016

Boekkaart en Demo bij de Foamtastische huiskamer in Goirle

Hallo allemaal,

zaterdag 16 april geef ik een demo bij De Foamtastische huiskamer in Goirle met de prachtige producten van Noor design. Het is van 11.00-16.30, kom je ook?


De basis van deze kaart is gemaakt van paars en cremekleurig cardstock, bijpassend aan het designpapier. In het creme kleurige cardstock heb ik wat gaatjes geprikt voor een vintage look.


Aan de bovenkant van de kaart heb ik de mooie bloemenrand (6002/0476) gebruikt.Welke ik ook in het creme heb uitgestanst, daarvan de bloemen eruit geknipt en op de paarse basis heb geplakt. Verder wat versierd met wat pareltjes. De druppel parelrand is verkrijgbaar bij de Foamtastische huiskamer.


Het vintage plaatje heb ik geplakt achter de mooie accolademal ( 6002/0535) Aan de zijkanten heb ik een mooi sierlijke randstans  96002/0260) geplakt. Verder heb ik de kaart afgewerkt met wat roosjes en de ronde parels, ook verkrijgbaar bij de Foamtastiche huiskamer.



Aan de binnenkant zie je dat ik er een boekkaart van heb gemaakt, welke ik in Lente sferen heb bewerkt. De blaadjes en het takje komen uit de one of a kind spring set (6002/0503) Het vogelhuisje komt uit een paper artvel van Dutch doobadoo.


Hopelijk zie ik jullie zaterdag bij de Foamtastische huiskamer in Goirle.


3 opmerkingen:

Margo zei

Wat een prachtige boekkaart !
Groetjes
Margo

Doris knippenenplakken zei

Hoi Miranda ,
Wat een prachtig boekkaart !!
jammer dat ik zo veraf woon zou anders heel veel komen naar al je workshops je creatie's zijn telkens super mooi !!
Fijn weekend
Groetjes Doris

Unknown zei

Ik ben vandaag langs geweest bij je in Goirle bij de foamtastische Huiskamer en wat had je prachtige kaarten bij zeg!!!Je hebt voor mij nog even getest of dat ene bloemetje wat bewerkt was met flock poeder opgebold kon worden.Ik kom hier zeker nog vaker terug om een kijkje te nemen.Groetjes Emilie