dinsdag 26 april 2016

Jij bent bijzonder


Hallo allemaal,

soms heb je dat , dat  een speciaal iemand een bijzonder kaartje verdient.



De basis heb ik gemaakt van blauw en wit cardstock. Het designpapier komt uit het blok shabby christmas (6011/0319), zo zie je maar dat hij ook goed te gebruiken is voor niet kerst of winterse kaarten.


Wat zijn ze leuk he, die Nederlandse teksten (6410/0410) voor op de banners (6002/0386)


Het plaatje heb ik achter de mooie accolade stans (6002/0535) geplakt.Ik heb hem ingekleurd met distress inkt stormy sky.


Ook roosjes mogen op mijn kaart niet ontbreken, deze heb ik gemaakt met de nieuwe rol op roosjes (6002/0472) en met de gladde rol op bloemen (6002/0473) Over de roosjes en bloemen heb ik wat glitterlijm gesmeerd voor een extra leuk effect.



2 opmerkingen:

Miranda K zei

prachtig!! wat een lief plaatje.. en die rol roosjes blijven leuk.. groeten Miranda k

Frouwkje zei

Wat een prachtige kaart Miranda!!
En zo'n lief plaatje!
Liefs, Frouwkje