dinsdag 4 oktober 2016

Autumn MDF

Hallo allemaal,

inmiddels zitten we alweer in oktober, tijd om je huis en beetje in herfst sferen te decoreren, hoe passend is dit tafereeltje van MDF?!

 Het MDF van dutch doobadoo heb ik beplakt met het  herfstdesignpapier van Noor. Op de onderkant heb ik wat mos geplakt.
 Op de grote paddenstoel heb ik wat watjes uitgetrokken en opgeplakt onder het spinnenweb met spin. Met een wit schrijvende pen, schrijf je het kruis op de rug van de spin.
 De tekst komt van het herfst designpapier van Noor, de blaadjes en takjes heb ik voorzien van echte herfstkleuren met distress inkt in de kleuren: rustyhinge,scattered straw,peeled paint en iced spruce.
Dat doe ik met behulp van daubertjes.
 Verder kun je hem oppimpen met wat  herfst deco materiaal. Hopelijk heb ik jullie weer mogen inspireren! Groetjes


Geen opmerkingen: