woensdag 22 februari 2017

Pocket letter lavendel


Hallo allemaal,

pocket letters, ik heb er weer eens 1 gemaakt, blijft leuk om te doen!
Ik heb voor deze pocketletter gebruik gemaakt van het lavendel stans blok , deze leent zich hier uitstekend voor, omdat er naast het mooie lavendel designpapier ook allemaal bijpassende plaatjes, banners ,labels en tekstjes in het blok zitten.
 In elk vakje maak je een klein kaartje wat later 1 passend geheel wordt. Achter in de vakjes kun je leuke kleine hebbedingetjes stoppen voor de ontvanger van de pocketletter.


 Het plaatje komt ook uit het stansblok, deze heb ik geplakt op de mooie vierkante vlindermal, de paarse vlindertjes heb ik er extra opgeplakt met wat 3D tape.

Het mooie lavendeltakje mag hier natuurlijk ook niet op ontbreken. Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren. Groetjes


4 opmerkingen:

Nicolette zei

Waanzinnig mooie pocket letter, Miranda. Ik heb er zelf helemaal niets mee, even tussen ons gezegd ;-), maar jij hebt er echt wat van weten te maken. Mooie kleuren en gaaf zo met dat grote vlak buiten de vakjes om!

Lieve groet, Nicolette

papinou87 zei

superbe bravo - mooi

lenywim35 zei

Heel erg mooi. Prachtige kleuren, maar het snoetje van het meisje steelt de show.
grts leny w

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi gemaakt! Groetjes Betha