woensdag 7 juni 2017

Mini albums


Hallo allemaal,

deze keer eens iets anders dan een kaart , deze keer wil ik jullie 2 mini albums laten zien. Beiden gemaakt met het prachtige secret garden papier, wat vanaf deze week in de winkel ligt als A4 pakket met 8 verschillende designs, het papier is dubbelzijdig bedrukt, het pakket bevat 12 A4 vellen allemaal bij elkaar passend, dus niet alleen mooi voor je kaarten ,maar ook voor deze leuke mini albums.

Het eerste mini album is het mini album Roses, het is een klein vintage album met een leuk slotje om hem te openen, in het boekje zitten bladzijdes met uitklappagina's en diverse tags erin verwerkt.
Donderdag 8 juni gaan we ermee aan de slag tijdens een workshop die ik kom geven bij Noor en Zo.
Lijkt het je ook leuk om dit mini album te maken, donderdag 14 september kom ik deze workshop nog een keer geven, opgeven kan via deze link

 Het tweede album wat ik jullie laat zien heeft pagina's met uitschuifbare ticket kaartjes en tags. Dit album word op een speciale manier ingebonden, dit leer je tijdens de workshop. Het album is dicht gestrikt met een mooi kantje, welke we met eye lets hebben vast gezet.
 dit is een lichte indruk van de binnenkant van het album, lijkt je dit ook leuk om te maken om eens iets heel anders te leren bij Noor en Zo, vrijdag 8 september kom ik dit leuke mini album als workshop geven, opgeven kan via de volgende link

hopelijk zie ik jullie op 1 van beide workshops of misschien wel bij alle twee, want voor je het weet ben je verslaafd aan al die leuke albums maken. Groetjes



1 opmerking:

lenywim35 zei

Schitterend gedaan Miranda. Een klasse werkstuk. grts leny